هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان
25 / 7برچسب:, :: 8:29 :: نويسنده : کسری

اولیا و مربیان، دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیت اند که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند اوج گرفتن دانش آموزان، در افق های روشن فردا را فراهم آورند. والدین مهربان و معلمان دلسوز باید با یاری یکدیگر، به امیدهای فردای این مرز و بوم، فرصت شکوفایی بدهند. هفته اولیا و مربیان را به والدین مهربان و معلمان زحمتکش و دلسوز تبریک عرض می کنیم. 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
25 / 7برچسب:, :: 8:2 :: نويسنده : کسری

 به پير ميكده گفتم كه چيست راه نجات           بخواست جام مي و گفت عيب پوشيدن

*** زندگي  موهبتي است كه به ما ارزاني شده است و تا وقتي اميد هست ، زندگي هست***

 

ما قدرت آن را داريم كه نوميدي را به اميد، شكست را به پيروزي و اشك را به خنده مبدل سازيم به شرطي كه به زندگي و شگفتي هاي آن، به لذت ها، نا اميدي ها، تلاش ها، رنج ها و دردها (بله) بگوييم.

اگر بكوشيم كلماتي از قبيل((بله))، ((امكان دارد))، ((هميشه))،((اميدوارم))، و (( مي توانم)) را در فرهنگ لغات خود و اعضاي خانواده وارد كنيم آنگاه شاهد تجلي شادي ها خواهيم بود.

ما قدرت آن را داريم كه همه پديده هاي شادي بخش زندگي را در اختيارداشته باشيم و آنها را براي خود خلق نماييم، فقط كافي است تصميم به تغيير بگيريم.

اگر تصميم بگيريم از امروز هر لحظه با عشق و غوطه ور در عشق زندگي كنيم معني و مفهوم حيات و شاد زيستن را بهتر درك خواهيم كرد و از آن لذت خواهيم برد.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

 

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی

وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام اینکه

استقرار نظام آموزشی جدید افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اظهار داشت: استقرار نظام آموزشی جدید یکی از بزرگترین و حجیم‌ترین کارهای آموزش و پرورش طی سال‌های گذشته بود که با تمام سختی‌ها صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیاری برای استحکام هرچه بیشتر این نظام پیش‌بینی شده است، افزود: محتوای کتب درسی پایه سوم ابتدایی و پایه اول راهنمایی از هم اکنون در حال تدوین است تا کتب جدید این پایه‌ها برای سال تحصیلی 93-92 آماده شوند.

حاجی بابایی با اعلام آغاز تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: از این پس در گفتمان‌های جامعه، آموزش و پرورش به دو دوره قبل و بعد از تحول بنیادین باید تقسیم شود، زیرا در راستای تحقق این تحول، تغییرات بسیاری صورت پذیرفته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با استقرار کامل نظام آموزشی جدید، دوره آموزشی هنرستان‌ها از دو ساله فعلی به سه سال افزایش خواهد یافت و دانش‌آموزان بعد از گذراندن پایه سوم راهنمایی (پایان دوره متوسطه اول) در صورت تمایل می‌توانند در هنرستان ادامه تحصیل دهند.

 

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 778
بازدید کل : 33420
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.