هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

از پورتال هنرستان در آدرس زیر دیدن کنید:

ورود به پورتال

http://hamgam.medu.ir/portal/home.php?school_code=95021685

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
11 / 9برچسب:, :: 12:33 :: نويسنده : کسری

عشق یعنی نام زیبای حسین(ع)

عشق یعنی سرورت باشد حسین (ع)

عشق یعنی دم به دم گویی حسین(ع)

عشق یعنی روز و شب با ذکر حق

زیر لب گویی حسینم یا حسینم یا حسین(ع)

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
19 / 8برچسب:, :: 18:8 :: نويسنده : کسری

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند. در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
25 / 7برچسب:, :: 20:34 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

این سؤال مطرح است که چرا با وجود شناخت امام از مردم و قدرت بنی امیه چرا امام حسین قیام کرد و مانند امام حسن با حکومت کنار نیامد؟ چند نمونه از علل را در ذیل می آوریم:

 

1. امر به معروف و نهى از منكر

 

بزرگترین انگیزه قیام امام حسین علیه السلام مسئله امر به معروف و نهى از مـنكر است كه این دو از مـهمـتـرین اركان دین است و امـام عـلیه السلام در درجه اول مسئول اجراء این امر مهم اسلامى است .

 

چنانكه در وصیت به برادرش محمد بن حنفیه اعلان فرمود :« قـیام مـن بر مبناى تمایلات نفسانى نیست ، من به منظور طغیان و فساد و تباهى و ستم خـروج نمـى كنم بلكه انگـیزه ام اصلاح امـت جدم رسول خدا است و مقصود و منظورم امر به معروف و نهى از منكر است» 1

بقیه در ادامه مطلب....

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

اماما حرمت ایران تو بودی          تمام روح این سامان تو بودی

در آستانه بیست و ششمین ارتحال جانسوز حضرت امام خکینی -قدس سره الشریف- ایستاده ایم .امام را بارها و هزاران بار وصف کرده ایم و هزاران بار وصف امام را شنیده ایم اما هنوز ذهن برای گفتن کلمات جدید در باره ایشان می جوشدو هنوز گوش آماده و بلکه تشنه کلمات جدید درباره حضرت امام خمینی (ره)است.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

دانلود صد سوال از کتاب برنامه نویسی مقدماتی برای دانش آموزان سال سوم رشته تصویرسازی کامپیوتری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
12 / 2برچسب:, :: 10:48 :: نويسنده : کسری

شایستگان چهره ای گشاده دارند ،نگاهی مهربان ،دستی نوازشگر و نوایی پند آموز و شما شایسته ترینید:

سرکار خانم شهربانو توحیدی منش کسب رتبه معلم نمونه استانی(منتخب کشوری) و

 

سرکار خانم آبینا دهواری کسب رتبه معلم نمونه منطقه ای را به شما و خانواده های محترمتان تبریک عرض می نماییم.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
19 / 1برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
اتصال فلش مموری ها به رایانه، از دلایل اصلی ویروسی شدن یا فعال شدن برنامه های جاسوسی در رایانه است، که با نصب نرم افزار UsbFix می توانید این مشکل را حل کنید. یکی از رایج ترین روش های ورود ویروس ها و بد افزارها به درون رایانه اتصال فلش مموری های آلوده از طریق درگاه های usb است، برای این که از ورود ویروس ها و فایل های مخرب به رایانه خود جلوگیری کنید، می توانید نرم افزار کاربردی و رایگان UsbFix را نصب کنید، برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، به صورت حرفه ای درگاه های usb را لحظه ای بررسی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از تشخیص خودکار ویروس های اتوران، پشتیبانی از انواع حافظه های جانبی، سرعت بالا در اسکن و از بین بردن ویروس ها اشاره کرد.
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
7 / 1برچسب:, :: 20:36 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

در سالی که گذشت :مدیر ،معلمان و دانش آموزان دبستان نوآوران چابهار به اولیا ء عیدی دادند و افتخارات سال گذشته را نه تنها تکرار نمودند، بلکه غنای آن را نیز افزایش دادند.

شرح افتخارات در سال 93 :

***جشنواره الگوهای برتر تدریس مرحله شهرستان

رتبه اول (پایه چهارم} سرکار خانم دهواری

رتبه اول (پایه سوم) سرکار خانم رضانژاد

رتبه دوم(پایه سوم) سرکار خانم فدایی

***مسابقات فرهنگی و هنری

رتبه اول حفظ قران---محمد امامی پایه چهارم

رتبه اول (نقاشی )----محمد یاسین سرحدی

رتبه دوم (نقاشی )----امیر حسام صنعتی نیا

رتبه دوم (نمایش )--(دانش آموزان پایه چهارم) 

رتبه دوم(سرود)---دانش آموزان پایه سوم

***طرح جابر ابن حیان مرحله شهرستان

سید علی آیت مدنی فرد

ابوالفضل محمودی

هدایت راهدار احمدی

امیر علی دژکام

محمد امین محمدی

از زحمات مدیر محترم سرکار خانم حسنی وسرکار خانم ناظری بی نهایت سپاسگزاریم.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
4 / 1برچسب:, :: 1:39 :: نويسنده : کسری

رنگ سال امسال،

گویی نیلی است،

همرنگ چهره مادر ،

            .

            .

            .

وعطر سال امسال،

عطر یاس پرپر

نوروزتان فاطمی

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

۲۲ بهمن در طول زندگی و برای نسلهای آینده باید سرمشق همه قرارگیرد . امام خمینی(ره)

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

سال ها پس از طلوع دل انگیز اسلام ناب محمدی(ص) یکبار دیگر تفرقه افکنان امروزی و منافقان و مشرکان کوردل،با حمایتی کورکورانه از صهیونیسم جهانی، گستاخی را از حد گذراندند و با درج کاریکاتوری موهن و دور از شأن،کینه خود را بروز دادند .این اقدام نشریه فرانسوی، روی دیگر سکه بازی گروه‌های ضد اسلامی تکفیری است که نیت شوم آنها تخریب نورانیت و رحمانیت اسلام اصیل است.

حملات اخیر در پاریس به دست تروریست هایی انجام شد‌ که ارتباط بین آنها و گروه‌های تکفیری ثابت شده است.گروه‌هایی که با حمایتهای مستقیم کشورهای غربی به ویژه فرانسه در سوریه و عراق قدرت گرفته اند.اقدام جدید شارلی ابدو و حمایت استکبار جهانی نیز تلاشی نافرجام برای گسترش اسلام هراسی و اسلام ستیزی است.عمله‌های استکبار جهانی از یک سو کاریکاتوریستهای مزدور استخدام می‌کنند و از سویی دیگر از تروریست‌ها در غرب آسیا حمایت می کنند. اینان همان لشگریان شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و عدالت و رحمت در جامعه بشری نداشته و راه گذشتگان فاسد خود را می پویند.

به یقین نقش رژیم منحوس صهیونیستی و رد پای این رژیم سفاک در سلسله اقداماتی که در فرانسه اتفاق افتاده است از نگاه تیزبین و بصیر امت اسلامی مغفول نخواهد ماند و امت محمد (ص) گریبان این رژیم جنایتکار را تا نابودی کامل آن رها نخواهد کرد.

مجتمع آموزشی نوآوران چابهار با محکوم کردن رفتار رسوای غرب در برخورد با انحرافی به نام تروریسم، «ترور عقیدتی»مسلمانان جهان به بهانه «ترور فیزیکی» عده‌ای هرزه‌نگار راغیرقابل پذیرش دانسته و انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی ابراز داشته، همصدا با تمامی مسلمانان جهان و همگام با امت آگاه محمدی "صلی الله علیه و اله و سلم" این عمل اهانت آمیز و اندوه بار نشریه رسوای شارلی ابدو را محکوم می‌نماید و وظیفه سازمان ملل می‌داند تا با تصویب قانونی همه جانبه، از هر گونه اهانت به ادیان توحیدی و توهین به ساحت انبیاء الهی صلوات الله علیهم اجمعین جلوگیری کند.

فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِیعًا

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

بسم رب الشهداء و الصدیقین


در طلیعه غروب آغازین روز حکومت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) که جهانی منتظر ظهورش هستند تا بساط ظلم و جور برچیده شود باردیگر دست پلید استکبار از آستین جیره خوارانش بیرون آمده و دو تن از شهروندان بی دفاع  استانمان بسیجی شهید ادهم صبوری و معلم شهید عیسی شهرکی را هدف گلوله قرار داد تا خوش خدمتی خود را به اربابان مستکبر خود نشان دهند و خللی در عزم راسخ این ملت برای درنوردیدن پله های پیشرفت و ترقی ایجاد نموده و در آستانه هفته وحدت، از این طریق فتنه های قومی و مذهبی ایجاد نماید.

اما زهی خیال باطل، و چه زیبا مردم عزیز استانمان شیعه و سنی ، بلوچ و سیستانی یک صدا با هم و با تاسی از پیر و مرشدشان حضرت امام خمینی(ره)گفتند: بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می شود،چرا که ایمان و اعتقاد دارند که شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان عندربهم یرزقونند.
دبیران و دانش آموزان مجتمع آموزشی نوآوران چابهار ضمن تبریک و تسلیت شهادت معلم شهید شهرکی وبسیجی سرافراز شهید صبوری به محضر آخرین ذخیره الهی در روی زمین حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبر فرزانه انقلاب ، خانواده این عزیزان ،جامعه فرهنگیان استان ، بسیجیان دلاور و همه احاد ملت ،از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی وقضایی می خواهیم در اسرع وقت مزدوران این عمل ننگین را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
8 / 10برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : کسری

مقام معظم رهبری:
در روز عاشورا فهميدند كه اينها عمق خواسته‌هاشان تا كجاست،
مردم عزيز ما به ميدان آمدند و حماسه‌ى نُه دى را به راه انداختند.
نه فقط در تهران، بلكه در سراسر كشور، ميليونها نفر در روز نهم دى، بعد هم بلافاصله در بيست و دوى بهمن آمدند توى ميدان، غائله را ختم كردند. 
اين، هنر مردم است.
درود به مردم ايران.
درود به ملت مؤمن و مبارز و بصير و آگاه ايران. 
ان‌شاءاللَّه به توفيق الهى، مردم همين راه را و همين خط را و همين آرمان را و همين عزم و همت را تا آخر ادامه خواهند داد.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
12 / 8برچسب:, :: 21:40 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

دانش آموزان سال دوم رشته تصویر سازی رایانه ای ،کتاب سیستم عامل مقدماتی جدید (ویندوز 7) را بصورت فایل pdfمی توانند در این قسمت دانلود کنند.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
16 / 6برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : کسری

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

جناب آقای مهندس صنعتی نیا مدیر محترم هنرستان و دبیرستان نوآوران :

ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

قابل توجه اولیای محترم :

برای تهیه لباس فرم دبستان نوآوران به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

بلوار امام خمینی (ره)-امام خمینی 36 (کوچه فردوسی روبروی کیوسک راهنمایی و رانندگی ) مغازه دوم سمت راست

خیاطی آقای سعید لاشاری

تلفن :05438338172 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
4 / 6برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
7 / 5برچسب:, :: 23:20 :: نويسنده : کسری

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها

خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

خداحافظ ای بهترین ماه الله

خدایا! خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده.. آمین

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

مجتمع آموذشی نوآوران ضمن تقدیر از معلمین گرامی برا ی این دانش آموزان عزیزآرزوی توفیق و سربلندی می نماید.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 752
بازدید کل : 33394
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.